wtorek, 21 lipca 2015

Tiulowy kwiat

Nareszcie udało się ukończyć. Trochę to trwało. 
Najpierw powstała baza, i leżała sobie troszkę :)
Następnie przyszedł pomysł z kolorami i jakoś poszło.

Album utrzymany w pastelowej kolorystyce.
Serce wycięłam z grubej tektury, pomalowałam farbą akrylową i posypałam brokatem.
Tiulowe kwiaty również zostały wykonane przeze mnie, perełki zostały przyszyte aby mocniej się trzymały.









Za wypełnienie serca posłużyła kartka z bloku akwarelowego popsikana różową mgiełką, dodałam też srebrne mikrokuleczki.


Na bok albumu powstało kilka łańcuszków z perełkami oraz zawieszkami.
Stanowią one bardzo eleganckie wykończenie.



Karty albumu zostały ozdobione stemplowanymi gwiazdkami, dekoracyjną taśmą oraz wyciętymi różnej wielkości kółkami. Ograniczyłam się do minimum, ponieważ nie wiem jakie zdjęcia tam trafią. 


Zgłaszam ten album na wyzwanie Rapakivi



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz